TEL +48 88-358-52-91 E-MAIL kontakt@ehurtowniasportowa24.pl
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

Rękojmia


1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do
rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
Cywilny.
2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie
regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556¹- 556³ Kodeksu cywilnego.
3. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że
Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni
wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma
zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo
Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub
usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny
wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru
bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna,
b) żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest
obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w
rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może
odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z
umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w
porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową
wymagałoby nadmiernych kosztów.
4. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres: Tomasz Szczepaniak
Electrobit, ul. T.Boya-Żeleńskiego 4, 85 – 858 Bydgoszcz lub drogą elektroniczną na adres:
kontakt@ehurtowniasportowa24.pl
5. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji:
a) dane Klienta: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu,
b) dane dotyczące wadliwego towaru (nazwa towaru, data zakupu, opis dostrzeżonej
wady, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu
cywilnego),
c) preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć wadliwy
towar na adres Sprzedawcy. W przypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia
towaru ponosi Sprzedawca.
7. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej
otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia
wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być
obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni,
uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
8. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona w stosunku do Klientów
niebędących Konsumentami (podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeks Cywilny).

Gwarancja


1. Niektóre produkty dostępne w Sklepie internetowym mogą być objęte gwarancją udzieloną
przez producenta lub przez inny podmiot trzeci tj. gwaranta. Informacja o udzielonej
gwarancji jak i czas trwania gwarancji znajduje się w opisie danego produktu na stronie
Sklepu. Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna, którą Sprzedawca wydaje wraz z
towarem.
2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta, jakie wynikają
z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
3. W przypadku produktu, na który została udzielona gwarancja, Klient może reklamować
produkt, który posiada wady w następujący sposób:
a) skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji, co oznacza, iż Klient reklamuje
produkt bezpośrednio u gwaranta tj. podmiotu, który udzielił gwarancji. W przypadku,
gdy reklamacja z tytułu gwarancji zostanie złożona Sprzedawcy, Sprzedawca
niezwłocznie przekazuje reklamację do gwaranta. Sprzedawca nie udziela żądnej
gwarancji na jakiekolwiek produkty dostępne w ofercie Sklepu,
b) skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, co oznacza, iż reklamację należy złożyć
Sprzedawcy zgodnie z postanowieniami § 11 niniejszego regulaminu.


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń


1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się
rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:
a) zwrócić się z wnioskiem o rozwiązanie sporu do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji
Handlowej. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki
Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 10, 85 – 020
Bydgoszcz http://www.wiih.com.pl/
b) złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem
konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
c) skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników
konsumentów,
d) skorzystać z pomocy prawnej świadczonej pod numerem Infolinii Konsumenckiej
801 440 220 oraz 22 290 89 16, prowadzonej przez Federację Konsumentów. Infolinia
czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00 – 18: 00. Porady udzielane są
bezpłatnie, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego
operatora,
e) skorzystać z Konsumenckiego Centrum E-porad, gdzie eksperci Stowarzyszenia dla
Powiatu, Stowarzyszenia Aquila i Stowarzyszenia Euro-Concret udzielają odpowiedzi
drogą elektroniczną pod adresem: porady@dlakonsumentow.pl
f) złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej
pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska
platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i
przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących
zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i /
lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie przypominamy,
iż adres poczty elektronicznej do kontaktu to: kontakt@ehurtowniasportowa24.pl

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną


1. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, można zgłaszać za
pośrednictwem poczty e-mail na adres: kontakt@ehurtowniasportowa24.pl lub pisemnie na adres: Tomasz
Szczepaniak Electrobit, ul. T.Boya-Żeleńskiego 4, 85 – 858 Bydgoszcz.
2. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie danych umożliwiających rozpatrzenie
reklamacji przez Usługodawcę takich jak imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-
mail, okoliczności zdarzenia będącego przyczyną reklamacji, sposób dostarczenia odpowiedzi
na reklamację (korespondencyjnie lub elektronicznie).
3. Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w
terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając odpowiedź zgodnie z wybranym
przez Usługobiorcę sposobem.

Zaufane Opinie IdoSell
4.99 / 5.00 464 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-10-17
Szybka realizacja Kurtka bardzo fajna trzyma rozmiar polecam
2022-06-08
Wszystko zgodne z opisem
darmowa dostawa do paczkomatu smile
pixel